2009. április 26., vasárnap

Harci hörcsög

Vándor ma reggel megtámadott egy hörcsögöt, persze nem szoktam az ilyent hagyni, most is leszedtem a kutyát a zsákmányról. Ez azonban, ellentétben a normális hörcsögökkel, nem menekült. Jól nevelt hörcsög ilyenkor a két hátsó lábára áll, és fújtat, morog, visít, miközben méteres ugrásokkal hátrál. Ez nem. Ez harci hörcsög lehetett, mert támadólag lépett fel. Kétszer is lábbal kellett arrébb tessékelnem, mikor nekünk ugrott, miközben a kutyát vontattam fel a bicikliútra. A hörcsögnek nem lett komoly baja, nem vérzett, tudott mozogni (támadni) és a lábakcióm sem tett benne kárt. Ellenben a kutya vérzett. Mint utólag kiderült, Vándor sem szerzett komoly sérülést, csak miután a pofája belülről merő vér volt, nem tudtam eldönteni, hogy honnan jön a vér.

Itt látható a harci hörcsög:

2 megjegyzés:

Fauna írta...

Hát ez nagyon jó sztori volt, jókat mosolyogtam rajta. :D A képen pedig olyan aranyosnak tűnik ez a pitbullal keresztezett hörcsög... :)

Lódoktor írta...

Igen, és kb 40 mp múlva ugrott nekem először. :P
Ja, és minden, ami harapni tud, lehet veszett!