2008. október 21., kedd

Vernissage

Tegnap festménykiállításon voltam a Burgtheaterben. Nem szoktam ilyesmikről írni, de részben a fotózás miatt mentem oda, meg különben is, én döntöm el, mi fér bele, és mi nem :P A kiállítás a színház legújabb szerzeményeit mutatta be, hatalmas gyűjteményük ven színészportrékból, az 1840es évektől napjainkig. Nos, a képekről inkább nem írnék, jót nem tudok, rosszat meg minek. Viszont - tárárááráááám - a megnyitón ott volt Heiz Fischer osztrák köztársasági elnök is. Sikerült is róla képet készítenem, nem lett a legjobb, elég zajos, de nem volt képem az arcábavakuzni. (Nem csak neki, senkinek se.) Viszont, elnézve a többiek masináit, még mindíg az enyém lett a legjobb kép, aprofikat leszámítva. Majd pedig, Fischer elnökúr kölcsönkérte a gépemet, és lefotózott (ezt viszont NEM fogom feltenni). Nem közöltem vele, hogy magyar vagyok, és egyébként is az ÖVPre szavaztam volna, mert minek. Kedélyes úrnak tűnt, igazi bécsinek.

BTW valaki megmondhatná, miért kell az aneszteziológusoknak az órán is mindenkit bealtatni.

Nincsenek megjegyzések: