2008. augusztus 5., kedd

Gyakorlat - Murcia 9

Murcia, vágóhíd, majd IMIDA
Ma 5kor keltünk (broáf) és a vágóhídra mentünk (broáf) (Begona, Miguel, Francisco, Nelson, Angel & én), ahol kiderült, h még várni kell, úh a többiek elmentek kávézni, én meg A-al „megnézhettem” a vágóhidat. Tudom, h hálásnak kéne lennem igazából, mert nem engednek be akárkit, meg végül is szükségem lesz rá, de rohadtul nem kívántam. Annyira nem volt szörnyű, bár mondjuk a disznók terelése nem igazán volt tiergerechtnek mondható.  Azonkívül zajos volt, büdös volt, és ahol a próbákat vették, hideg volt. Az első disznónál még OK volt, de aztán kezdett marha unalmas lenni. A többiek is így gondolhatták, ui otthagytak a Begonával meg Miguellel. Mérhettem pH-t. Hát nem szuper?
Utána a Laurának segítettem, kíntattuk egy kicsit a galambokat, de megintcsak nem akartak együttműködni. Kaja (tortilla = omlet + icetea = 1,85€) után vmi oldatot kellett volna kikeverni, mindössze 2szer rontottuk el, úgyhogy holnapra maradt.

Nincsenek megjegyzések: